Jak działa
serwis Comtegra
Praca w trybie 24/7/365
Obsługa w języku polskim
i w polskiej strefie
czasowej
Dostęp do urządzeń
o znaczeniu krytycznym
dla klienta
Własne laboratorium
Dysponując własnym laboratorium mamy możliwość odwzorować środowisko klienta oraz wykonać testy wybranego rozwiązania w fazie przygotowawczej zapewniając gwarancję sukcesu wdrożenia oraz stabilności środowiska produkcyjnego. Dodatkowo jesteśmy w stanie odtworzyć błędy, które wystąpiły w środowisku a następnie je przeanalizować bez narażania systemów klienta.
Autoryzowane centra
serwisowe
CheckPoint Certified Collaborative Support Provider
NetApp Support Services Certified (SSC)
NetApp Authorized Professional Service Partner (APSP)
Quantum Authorized Service Provider (ASP)
Commvault Service Center
Poziomy wsparcia technicznego
Odpowiednia opieka nad systemami IT jest konieczna do sprawnego funkcjonowania każdej organizacji. Zapewnienie ciągłości przetwarzania kluczowych aplikacji niweluje zagrożenie strat finansowych i wizerunkowych. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów proponujemy nasze wsparcie na wszystkich poziomach.
Asysta techniczna
Według godzin pracy specjalisty
- rekonfiguracje
- upgrade oprogramowania
- testy
- przygotowanie i aktualizacja dokumentacji
Usługi proaktywne
Prewencyjna opieka
- monitoring
- okresowe przeglądy
i raporty - tuning środowiska
- instalacja koniecznych
poprawek
Usługi reaktywne
Wsparcie w przypadku awarii
- gwarantowany czas reakcji i naprawy
- przywrócenie funkcjonowania
środowiska i/lub aplikacji - koordynacja prac innych dostawców
- diagnoza, rozwiązywanie problemów
- odtworzenie środowiska